При відправленні Новою Поштою – 100% передплата на карту
Приватбанку або Монобанку
Кур’єром – оплата готівкою при отриманні замовлення
ЗАВЖДИ намагаємося відправити замовлення в день оплати!
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ
До уваги споживачів!
Якщо отриманий товар належної якості, то згідно закону Украіни він не підлягає обміну або поверненню згідно додатку №3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р №172 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/216-91-п#Text
Покупець має право замінити товар на аналогічний або зажадати повернути кошти за товар неналежної якості (якщо на упаковці товару виявлені недоліки, пошкоджена оригінальна упаковка або не задовольняє термін придатності) за умови, що товар було отримано зі складу Нової пошти в термін до одної доби з моменту прибуття товару на відділення і отримання відповідного сповіщення.
Термін прийому скарг – 48 годин з моменту отримання товару.
Для підтвердження неналежної якості товару покупець повинен надати фото або відео докази на електронну пошту компанії eKoZa info@ekoza-shop.com.ua, вказати номер замовлення і причину повернення.
Дякуємо за розуміння та вдалих покупок!